lunes, 1 de noviembre de 2010

FASE 1: ARRIBADA A L’INS. UBICACIÓ.

Aquesta primera fase té lloc quan arribo a l’INS on realitzaré les pràctiques.

Els objectius que em marco són:

-          Conèixer els trets d’identitat del centre.
-          Conèixer el procés de creació de la USEE.
-          Descriure la intervenció a fer al llarg de les pràctiques.

Aquell primer dia vaig presentar-me a les persones que formen part del Departament d’Orientació i els hi vaig explicar la tasca que hi anava a fer. Així, els hi vaig dir que estava interessada en conèixer la USEE, tot i que ja sabia que era el primer curs que funcionava.

Per tant, el personal que hi està i la meva tutora em van explicar quin procés s’havia seguit per demanar el recurs de la USEE.

També em vaig presentar als membres de l’equip directiu perquè estiguessin informats de que hi havia una alumna en pràctiques.

Els hi vaig demanar informació del centre i em van deixar accedir a uns llibres enquadernats que tenen als departaments sobre informació bàsica del centre (alumnat, tutors,...).

Les dos primeres setmanes vaig visualitzar-ho per extreure informació rellevant i per saber al context on em trobava.

No hay comentarios:

Publicar un comentario