viernes, 26 de noviembre de 2010

FASE 4: REFLEXIÓ

En aquesta fase, he afegit un objectiu perquè al pla de treball inicial sols tenia en compte el fet d’orientar a la professora de l’àmbit pràctic.

Aquest nou objectiu és el d’establir propostes i acords a complir.
L’he afegit perquè al llarg de la fase s’han realitzat reunions per fer propostes, establir acords i fer un seguiment per veure si aquests han funcionat o, si pel contrari, cal variar-los.

Crec que hem fet reunions on hem arribat a uns acords interessants i adequats i que serveixen d’ajuda per a gestionar les conductes i el treball a la USEE i a l’hort. Per exemple, l’ús de la graella per a distribuir les tasques, a part de millorar el fet de distribuir-se ha servit per proporcionar-los un ambient estructurat i predictible.

Pel que fa al procés he de dir que la realització de les reunions d’aquesta fase s’ha donat per la demanda d’una professora de la USEE que necessitava el nostre assessorament. Com a punt a favor tenim que la meva tutora de pràctiques coneixia a la majoria dels nois de la USEE, perquè ara estan a l’INS, però ja venien de l’escola de la població. Ella assessorava a les tutores de la USEE i de l’aula ordinària de l’escola.

Pel que fa al grau de satisfacció he de dir que em sento molt satisfeta per les reunions fetes i els acords presos, ja que han estat unes bones idees. Pel que fa al seguiment dir que s’està donant un notable canvi d’actitud i de treball (sobretot en equip) en l’alumnat de la USEE.
Per tant, els acords s’han anat complint i s’ha fet un seguiment.

En quan a la coordinació entre la meva tutora, la professora de l’àmbit pràctic i jo he de dir que ha estat molt bona.

4 comentarios:

  1. Se'm fa una mica dificil seguir el progrés de les pràctiques perquè no expliques prou el procés. Està publicada la graella de distribuir les tasques? No estic segura d'haver-la vist?

    ResponderEliminar
  2. Tal i com dius en aquesta fase (la 4) i a l’anterior (la 3) m’he centrat molt a parlar dels canvis plantejats als objectius del pla de treball inicial. Ja he modificat la fase 3 i ara faré el mateix a la 4.

    Pel que fa al procés he de dir que la realització de les reunions d’aquesta fase s’ha donat per la demanda d’una professora de la USEE que necessitava el nostre assessorament.
    Com a punt a favor tenim que la meva tutora de pràctiques coneixia a la majoria dels nois de la USEE, perquè ara estan a l’INS, però ja venien de l’escola de la població. Ella assessorava a les tutores de la USEE i de l’aula ordinària de l’escola.

    Durant la fase 4 he explicat el procés a través de les reunions fetes, els acords i pautes als que hem arribat i el seguiment posterior que hem fet. Ho adjunto en aquests links:

    http://noeliazaragozapracticum1.blogspot.com/2010/11/exemple-reunio-1.html
    http://noeliazaragozapracticum1.blogspot.com/2010/11/exemple-reunio-2-i-3.html


    Pel que fa al grau de satisfacció he de dir que em sento molt satisfeta per les reunions fetes i els acords presos, ja que han estat unes bones idees. Pel que fa al seguiment dir que s’està donant un notable canvi d’actitud i de treball (sobretot en equip) en l’alumnat de la USEE.
    Per tant, els acords s’han anat complint i s’ha fet un seguiment.

    En quan a la coordinació entre la meva tutora, la professora de l’àmbit pràctic i jo he de dir que ha estat molt bona.

    ResponderEliminar
  3. Ja he fet les modificacions de la fase 4 i veig que està molt millor. Gràcies pels consells.

    Sobre la graella de distribució de tasques m’he adonat que no la vaig publicar.
    El què no sé és com la puc publicar per a que es vegi a la fase corresponent (la 4).
    Ho intento!

    ResponderEliminar
  4. He publicat la graella de distribució de tasques a una nova entrada. Adjunto el link perquè puguis trobar-la més ràpid:
    http://noeliazaragozapracticum1.blogspot.com/2010/12/graella-de-distribucio-de-tasques-fase.html

    Aquesta graella serveix per a distribuir les tasques, ja que l’alumnat de la USEE volia fer la tasca que li anés bé sense complir les ordres donades, es queixaven de que sempre els hi tocava fer la mateixa tasca i no volien treballar en equip.

    Evidentment, totes les tasques es fan per parelles.

    ResponderEliminar