lunes, 15 de noviembre de 2010

FASE 3: REVISIÓ D’EXPEDIENTS I BUIDATGE DE DADES. ELABORACIÓ D’UNA GRAELLA AMB LES DADES.

A les següents sessions ens marquem aquests objectius:

-          Conèixer les característiques més rellevants de l’alumnat de la USEE.
-          Elaborar una graella per recollir les dades recopilades.

Com ja vaig esmentar a la fase anterior, en aquestes sessions mirarem i comentarem a fons les valoracions i els dictàmens de l’alumnat que assisteix a la USEE.

A la primera i la segona sessió revisem els expedients i anotem les dades que ens semblen més rellevants (escolars, familiars, socials, mèdiques, d’autonomia, competències, suports i adaptacions). També revisem si s’ha fet algun seguiment posterior (entrevistes amb els pares i mares o amb el tutor/a del centre...).

Anem comentant aquestes dades i les anotem per fer-ne un buidatge posterior.

A la tercera sessió com ja tenim les dades recollides ens posem a l’ordinador a fer una graella amb diversos apartats (tipologia del dictamen, si pren medicació i quina és, si assisteix o no a alguns serveis externs com CSMIJ, serveis socials, EAIA, privat,...).

1 comentario:

  1. Aquestes tasques poden semblar burocràtiques però són molt necessàries. Tenir una base dades per consultar i un expedient de cada alumne actualitzat on es reflecteixin totes les actuacions i s'incorpirn tots el documents, ajuda molt en els seguiments.

    ResponderEliminar