A la cinquena fase ens vam marcar aquests objectius:
- Orientar a la professora de l’àmbit pràctic.
- Buscar materials apropiats per a realitzar el projecte de treball.
A la fase anterior vam orientar a la professora de l’àmbit pràctic en el projecte de treball, tant a nivell teòric a l’aula com a nivell pràctic a l’hort pel que respecta al fet de complir unes normes i treballar de forma adequada.
En aquesta fase seguirem orientant-la, però també l’ajudarem a recercar materials apropiats per a l’alumnat de la USEE. Per tant, ens cal buscar recursos i informació que siguin comprensibles per a l’alumnat, atenent a les seves dificultats.
I quins són aquests interessos dels nois i les noies?
ResponderEliminarEls nois i les noies de la USEE a la fase del projecte “Què volem saber?” es feien aquestes preguntes:
ResponderEliminar-Com mengen les plantes?
-Com creixen les plantes?
-Quan es planten?
-Quants tipus de plantes hi ha?
-Hi ha plantes bones i dolentes? Quines són?
-Com són les tomateres?
-A l’hivern es moren?
-Quants anys viuen?
-Quan es reguen?
-Com creix la fruita?
-On i ha més plantes?
-Com es cullen?
-Quant es cullen?
-Hi ha plantes que no necessiten aigua?
-Com ha de ser el terreny per a plantar?
-Si no hi hagués plantes, existiríem les persones?
Tal i com pots comprovar hi ha preguntes típiques d’un nivell de primària i altres que ja són més elaborades. Tot depèn de les necessitats i interessos que tenen i també de les dificultats de cadascú.