martes, 23 de noviembre de 2010

REUNIONS 2 i 3


  • Demanda
La professora de l’àmbit pràctic ens diu que hi ha alguns nois i noies als qui resulta molt difícil complir les ordres a l’hora de fer una tasca determinada a l’hort (farien la tasca que ells voldrien i de la forma que els anés bé) i que alguns/es també tenen dificultats per a treballar en equip (no volen treballar amb alguns companys/es,...).
A més, els nois/es es queixen de que sempre els hi toca fer la mateixa tasca, tot i que això no és així.

  • Observació directa a l’hort
Abans de fer propostes fem una observació directa a l’hort i comprovem que es compleix el que ens ha dit la professora. A més, però, descobrim que alguns nois/es tenen vergonya de fer algunes tasques.

  • Propostes
A la següent reunió pensem que una bona solució seria la de crear una graella de distribució de tasques mensual. Així, els nois/es no s’haurien de queixar de la tasca a fer perquè passarien per totes.

Per a treballar la vergonya a l’hora de tutoria faran tasques d’assemblea o debat relacionades amb el tema: “De què s’avergonyeixen”; “Per què creuen que els hi passa?, “Què han de fer?”; “Quines coses els hi fan vergonya?”;...

  • Acords
- Graella de distribució de les tasques a l’hort
- Assembles o debats per a treballar la vergonya

  • Seguiment
L’ús de la graella ha estat molt positiu, perquè no es queixen de la tasca que fan. Cada cop tenen menys vergonya a l’hora de treballar a l’hort.

1 comentario:

  1. És veritat que les graelles són molt útils perquè tothom vegi que tots fan les mateixes tasques. També els ajuda a situar-se.

    ResponderEliminar