sábado, 11 de diciembre de 2010

FASE 7: REFLEXIÓ

En el procés he de dir que quan vam fer el pla de treball inicial la meva tutora i jo vam establir que a l’EAP podria visualitzar els documents i les proves de diagnòstic que trobés interessants.

Tots els documents que he pogut visualitzar m’han semblat molt interessants i necessaris perquè es dóna una informació molt estructurada del camí a seguir per a fer una demanda a un servei concret.

El fet de conèixer les proves diagnòstiques ha estat molt interessant, perquè algunes d’elles les coneixia pel seu nom i per buscar informació, però no les coneixia per haver-les manipulat.

Pel que fa al grau de satisfacció he de dir que estic molt satisfeta en la tasca que he pogut fer a l’EAP, on han satisfet les meves necessitats formatives.

1 comentario:

  1. M'hagués agradat poder compartir amb tu l'opinió que expresses, però no tinc cap mena d'element per poder-ho fer!

    ResponderEliminar