martes, 7 de diciembre de 2010

FASE 6: REFLEXIÓ

Al pla de treball inicial parlàvem de crear activitats adequades i/o adaptades a les dificultats de l’alumnat de la USEE. Al principi de la fase, però hem variat l’objectiu posant:
-          Crear activitats atenent a les dificultats de l’alumnat de la USEE.
S’ha canviat el redactat perquè ja s’estén que les tasques s’hauran d’adaptar i/o adequar a les necessitats de l’alumnat.

Pel que fa al procés hem plantejat activitats segons les dificultats de l’alumnat de la USEE (retard mental mitjà, retard mental lleuger, TDA-H, retard maduratiu global i retard general en l’aprenentatge). Aquestes activitats reforçaran alguns continguts curriculars que no es van assolir a primària i s’atendrà a les seves capacitats.

Pel que fa als acords, ja s’havia acordat als PI que a aquests nois i noies se’ls hi fessin adaptacions curriculars. Ho han de complir els professors que intervenen a la USEE i els que interactuen amb l’alumnat.

Les conseqüències d’aquests acords són que el professorat s’adoni que el treball adaptat és necessari. S’ha aplicat per als nois i noies de la USEE, però la veritat és que les adaptacions fan falta a molts alumnes, ja que facilita la concepció constructivista de l’ensenyament- aprenentatge.

El grau de satisfacció és elevat, perquè veiem que l’alumnat fa activitats o tasques que els hi garanteixen un l’èxit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario