En aquesta graella es reflexa el perfil que té l’alumnat de la USEE i el que no és alumnat USEE. També comentem la seva integració.
PERFIL D’ALUMNAT USEE | |
SI | NO |
- NEE derivades de discapacitats d’origen orgànic: o Retard mental mitjà o Trastorns de comportament, conductuals o caracterials d’origen orgànic o Trastorns generals del desenvolupament i de la conducta informats i orientats. o Dèficits sensorials no associats a altres dèficits greus. o Trastorns motrius semidependents associats a altres dèficits. o Trastorn de Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat greu. | - NEE derivades de discapacitats que no són d’origen orgànic: o Retards mentals lleugers o Retards d’aprenentatge o Problemes inespecífics de conducta o Dificultats d’aprenentatge o Comportament disruptiu o No motivació |
INTEGRACIÓ | INTEGRACIÓ |
- Formar part d’un grup ordinari - Participar en les activitats programades per a tot l’alumnat del centre -Preveure adaptacions i els corresponents PI - Els professionals de | -Per a aquestes necessitats els centres educatius ordinaris disposen d’hores d’atenció a la diversitat i d’altres com ara: grups reduïts, desdoblaments, Aula oberta, UEC,... - Formar part d’un grup ordinari |
No hay comentarios:
Publicar un comentario